Oslo er en fantastisk by. Den består av veldig mange nabolag, av små steder og strøk, av steder folk bor og jobber. Eller områder både vi og turistene elsker å besøke. Det er stedene som betyr noe. Alle disse stedene, strøkene og nabolagene skapes av menneskene der. Kall dem gjerne stedsborgere. Stedene skapes av gode drivere, som ønsker å gi naboalaget noe ekstra, av ildsjeler som vil at både egen og andres familie skal ha det bedre, av entusiaster som brenner for å skape noe godt sammen med andre, utover bare det som står i “jobbeskrivelsen”. Disse menneskene skaper stedene.
Jeg jobber med ulike prosjekter knyttet til å skape bedre steder. Jeg skriver også om mye av mitt engasjement. Et godt sted er verdt det for alle.
